Powrót do przyszłości III (1990)
Doktor Brown przenosi się na Dziki Zachód do roku 1885. Po dziewięciu miesiącach zostaje zastrzelony. Na pomoc rusza mu Marty.
Doktor Brown przenosi się na Dziki Zachód do roku 1885. Po dziewięciu miesiącach zostaje zastrzelony. Na pomoc rusza mu Marty.
Poniżej przedstawiamy listę filmów podobnych do filmu Powrót do przyszłości III.
W 1985 roku dr Emmett Brown buduje wehikuł czasu. Jego przyjaciel Marty McFly przenosi się w lata 50. i niechcący przeszkadza w poznaniu się swoim rodzicom.
Doktor Emmett Brown wysyła Martyego i Jennifer do roku 2015, by zapobiegli rozpadowi swojej przyszłej rodziny.
Byt ludzkości na Ziemi dobiega końca wskutek zmian klimatycznych. Grupa naukowców odkrywa tunel czasoprzestrzenny, który umożliwia poszukiwanie nowego domu.
Z powodu pomyłki rycerz Godfryd de Montmirail i jego giermek Jacquouille przenoszą się w czasy rewolucji francuskiej.
Po wymazaniu połowy życia we Wszechświecie przez Thanosa Avengersi starają się zrobić wszystko, co konieczne, aby pokonać szalonego tytana.
Rycerz Godfryd de Montmirail przenosi się w przyszłość, by odzyskać rodowe klejnoty.
Mieszkańcy galijskiej wioski stawiają opór Rzymianom dzięki magicznemu napojowi, który daje im nadludzką siłę. Gdy Cezar porywa druida, na ratunek wyruszają Asterix i Obelix.
Stuart i kot Śnieżek wyruszają do miasta, by uratować kanarka Margalo ze szponów sokoła Falcona.
Garfield opuszcza swój ukochany fotel i wyrusza do miasta, aby odbić Odiego z rąk porywaczy.
Garfield wyrusza wraz z Jonem w podróż do Wielkiej Brytanii, gdzie omyłkowo zostaje wzięty za spadkobiercę ogromnego majątku.
Kiedy wiewiórki płyną statkiem, wypadają za burtę i trafiają na bezludną wyspę.
Potężny Thanos zbiera Kamienie Nieskończoności w celu narzucenia swojej woli wszystkim istnieniom we wszechświecie. Tylko drużyna superbohaterów może go powstrzymać.
Grupa superbohaterów, na czele z Thorem, Iron Manem i Hulkiem, łączy siły, by obronić Ziemię przed inwazją kosmitów.
Hobbit Bilbo Baggins wyrusza w niebezpieczną podroż, by wraz z czarodziejem Gandalfem i trzynastoma krasnoludami pokonać smoka Smauga.
W roku 2072 podróże w czasie są już rzeczywistością. Organizacje przestępcze wykorzystują je do eliminacji niewygodnych ludzi. Wysyłają ich w przeszłość, gdzie są oni zabijani przez płatnych zabójców zwanych Loopers. W roku 2042 najlepszy z Looperów otrzymuje zadanie: zlikwidować przysłanego z przyszłości mężczyznę o imieniu Joe. Problem w tym, że rozpoznaje w nim samego siebie z przyszłości.
Maszyny chcą zniszczyć Syjon. Neo wyrusza z misją ocalenia ostatniego miasta ludzi.
Will Turner i Elizabeth Swan wyruszają w podróż na kraniec świata, by uratować kapitana Jacka Sparrowa z pułapki Davyego Jonesa.
W wyniku pomyłki czarnoksiężnika dwunastowieczny rycerz Godfryd de Montmirail oraz jego wierny giermek, Jacquouille, zostają przeniesieni do XX wieku.
Dwunastoletni Alan wraz z koleżanką rozpoczyna zabawę w tajemniczą grę Jumanji, która wciąga go do dżungli. Po latach zostaje uwolniony przez dwójkę rodzeństwa, Judy i Petera.
Czworo przyjaciół odkrywa starą grę, która przenosi ich w świat dżungli. Aby powrócić do rzeczywistości, muszą stawić czoło niebezpiecznym przygodom.
Podczas II wojny światowej czwórka rodzeństwa zamieszkuje na wsi w domu ekscentrycznego profesora. Dzieci odkrywają przejście przez szafę do magicznej krainy zwanej Narnią.
Gra Jumanji nie pozwala o sobie zapomnieć. Nawet wówczas, gdy, mogłoby się wydawać, jest już całkiem zniszczona. Jeden z byłych graczy podejmuje decyzję, by wkroczyć w jej świat z własnej woli.
Rodzeństwo Pevensie wraca do Narnii, aby pomóc księciu Kaspianowi odzyskać tron zagarnięty przez stryja.
Edmund i Łucja Pevensie powracają do Narnii, lecz tym razem towarzyszy im kuzyn Eustachy. Dzieci spotykają się z Kaspianem, który płynie na poszukiwanie siedmiu zaginionych baronów.
Gdy Święty Mikołaj traci pamięć podczas wizyty w Nowym Jorku, jego wierny pies z pomocą elfów i dzieci stara się uratować staruszka.
Świeżo wybrany amerykański kongresmen dostaje od Boga zadanie zbudowania Arki. Mimo początkowego sceptycyzmu podejmuje się realizacji powierzonej mu misji.
Rok 50 p.n.e. Juliusz Cezar zmierza w stronę Brytanii. Królowa Brytów, Kordelia, wysyła agenta, sir Mentafiksa, z tajną misją, by ma odnalazł galijską wioskę mającą licencję na opieranie się Rzymowi. Tajna broń jej mieszkańców to inteligencja i spryt niepozornego Asteriksa oraz siła jego nieodłącznego kompana, niezbyt rozgarniętego Obeliksa. Dająca nadludzką siłę magiczna mikstura ma pomóc Galom rozprawić się z Rzymianami. Tymczasem w wiosce zjawia się antypatyczny Skandalix, który pod opieką Asteriksa i Obeliksa ma stać się porządnym Galem.
Batman, z pomocą porucznika Gordona oraz prokuratora Harveya Denta, występuje przeciwko przerażającemu i nieobliczalnemu Jokerowi, który chce pogrążyć Gotham City w chaosie.
Zwieńczenie filmowej trylogii wg powieści Tolkiena. Aragorn jednoczy siły Śródziemia, szykując się do bitwy, która ma odwrócić uwagę Saurona od podążających w kierunku Góry Przeznaczenia hobbitów.
Podróż hobbita z Shire i jego ośmiu towarzyszy, której celem jest zniszczenie potężnego pierścienia pożądanego przez Czarnego Władcę - Saurona.