Garfield 2 (2006)
Garfield wyrusza wraz z Jonem w podróż do Wielkiej Brytanii, gdzie omyłkowo zostaje wzięty za spadkobiercę ogromnego majątku.
Garfield wyrusza wraz z Jonem w podróż do Wielkiej Brytanii, gdzie omyłkowo zostaje wzięty za spadkobiercę ogromnego majątku.
Poniżej przedstawiamy listę filmów podobnych do filmu Garfield 2.
Stuart i kot Śnieżek wyruszają do miasta, by uratować kanarka Margalo ze szponów sokoła Falcona.
Garfield opuszcza swój ukochany fotel i wyrusza do miasta, aby odbić Odiego z rąk porywaczy.
Kiedy wiewiórki płyną statkiem, wypadają za burtę i trafiają na bezludną wyspę.
W 1985 roku dr Emmett Brown buduje wehikuł czasu. Jego przyjaciel Marty McFly przenosi się w lata 50. i niechcący przeszkadza w poznaniu się swoim rodzicom.
Doktor Emmett Brown wysyła Martyego i Jennifer do roku 2015, by zapobiegli rozpadowi swojej przyszłej rodziny.
Najlepszym przyjacielem człowieka jest pies, to fakt. A kto jest najlepszym przyjacielem psa? Bailey, czworonożny bohater tej opowieści nie ma wątpliwości: jego psie życie ma sens tylko u boku pewnego chłopca o imieniu Ethan (K.J. Apa). Gdy obaj są szczeniakami, wszystko sprowadza się do zabawy. Gdy dorastają, Ethan zamiast za piłką ugania się za dziewczynami, czasem wdaje się w bójkę – wtedy trzeba gryźć wroga w kostkę, a gdy zbije szybę sąsiadów, ktoś musi wziąć winę na siebie. Bailey jest więc szczęśliwy, bo jak każdy pies chce czuć się w życiu potrzebny. Nadchodzi jednak moment, w którym drogi przyjaciół się rozchodzą, a życie Ethana przestaje rozpieszczać. Wtedy Bailey musi wykazać się nad-psią siłą, by odnaleźć przyjaciela i podać mu pomocną łapę.
Bailey dostaje od swojego ukochanego Ethana nowy cel: ma opiekować się jego wnuczką – CJ. Z biegiem czasu dziewczynka dorasta i wyzwania dla psa stają się coraz większe.
Doktor Brown przenosi się na Dziki Zachód do roku 1885. Po dziewięciu miesiącach zostaje zastrzelony. Na pomoc rusza mu Marty.
Mieszkańcy galijskiej wioski stawiają opór Rzymianom dzięki magicznemu napojowi, który daje im nadludzką siłę. Gdy Cezar porywa druida, na ratunek wyruszają Asterix i Obelix.
Państwo Malutcy, pragnąc adoptować dziecko, odwiedzają sierociniec. Na miejscu spotykają małą mysz o imieniu Stuart, którą postanawiają zabrać do domu.
Przez zbieg okoliczności wiewiórki myślą, że Dave chce się ożenić i je porzucić. Wyruszają więc w podróż, by zapobiec oświadczynom.
Hobbit Bilbo Baggins wyrusza w niebezpieczną podroż, by wraz z czarodziejem Gandalfem i trzynastoma krasnoludami pokonać smoka Smauga.
Will Turner i Elizabeth Swan wyruszają w podróż na kraniec świata, by uratować kapitana Jacka Sparrowa z pułapki Davyego Jonesa.
Dwunastoletni Alan wraz z koleżanką rozpoczyna zabawę w tajemniczą grę Jumanji, która wciąga go do dżungli. Po latach zostaje uwolniony przez dwójkę rodzeństwa, Judy i Petera.
Czworo przyjaciół odkrywa starą grę, która przenosi ich w świat dżungli. Aby powrócić do rzeczywistości, muszą stawić czoło niebezpiecznym przygodom.
Podczas II wojny światowej czwórka rodzeństwa zamieszkuje na wsi w domu ekscentrycznego profesora. Dzieci odkrywają przejście przez szafę do magicznej krainy zwanej Narnią.
Na czas wakacji rodzina zostawia trójkę swoich czworonogich ulubieńców u przyjaciółki. Młody, naiwny szczeniak, stary psi wyga i kotka tęsknią jednak tak bardzo, że postanawiają odnaleźć swoich państwa. Wyruszają w pełną niebezpieczeństw i przygód podróż przez Amerykę.
Gra Jumanji nie pozwala o sobie zapomnieć. Nawet wówczas, gdy, mogłoby się wydawać, jest już całkiem zniszczona. Jeden z byłych graczy podejmuje decyzję, by wkroczyć w jej świat z własnej woli.
Doktor Dolittle jest lekarzem weterynarii o niezwykłych umiejętnościach - potrafi rozmawiać ze zwierzętami. Wraz z puchatymi i rozgadanymi towarzyszami wyrusza w podróż, której celem jest znalezienie lekarstwa na chorobę królowej Wiktorii.
Rodzeństwo Pevensie wraca do Narnii, aby pomóc księciu Kaspianowi odzyskać tron zagarnięty przez stryja.
Edmund i Łucja Pevensie powracają do Narnii, lecz tym razem towarzyszy im kuzyn Eustachy. Dzieci spotykają się z Kaspianem, który płynie na poszukiwanie siedmiu zaginionych baronów.
Wszyscy brytyjscy agenci giną w zamachu. Jedynym ocalały jest Johnny English - niezdarny pracownik biurowy wywiadu.
Ida nie czuje się pewnie w nowej klasie. Jej wychowawczyni wie jednak, jak sprawić, żeby dziewczynka poczuła się lepiej w szkolnej ławce. Pomoże w tym trochę magii – Ida zaprzyjaźnia się z lisem, a kompanem jej nieśmiałego kolegi Benniego staje się żółw. Zwierzęta są obdarzone niezwykłymi zdolnościami: mówią ludzkim głosem, wykonują sztuczki i są chętne do zabawy. Tymczasem na szkolnych korytarzach zaczyna dochodzić do tajemniczych kradzieży. Znakiem charakterystycznym ich sprawcy jest duży, żółty uśmiech. Dziewczynka wraz z nowymi kolegami próbuje ustalić, kim jest złodziej. Bez przyjaciół – także tych zwierzęcych – nie rozwiązałaby zagadki, a ustalenie winnego w pojedynkę byłoby czarną magią!
Uzależniony od pracy biznesmen prowadzi bardzo stresujące życie. Pewnego dnia, w wyniku zaskakującego wypadku, zostaje uwięziony… w ciele domowego kota, należącego do jego własnej rodziny. Niezwykła przemiana doprowadzi do serii zdumiewających wydarzeń, a bohater na własnej skórze sprawdzi trafność powiedzenia mówiącego, że… koty mają dziewięć żyć.
Ted Brooks żyje dostatnio na Florydzie, dbając o uzębienie ludzi sukcesu, gdy nagle przychodzi wiadomość z Alaski. Mężczyzna otrzymuje w spadku psi zaprzęg. Jego dziedzictwo to osiem psów husky, które lekceważą nowego pana. W miasteczku w którym się znalazł, psy są ważniejsze od ludzi. Po jakimś czasie bohater nawiązuje kontakt ze zwierzętami, dzięki czemu doskonali swe umiejętności w powożeniu psim zaprzęgiem. Na urocze czworonogi ochotę ma też Grzmot Jack Johnson . Dochodzi do starcia obu mężczyzn.
Gdy Święty Mikołaj traci pamięć podczas wizyty w Nowym Jorku, jego wierny pies z pomocą elfów i dzieci stara się uratować staruszka.
Świeżo wybrany amerykański kongresmen dostaje od Boga zadanie zbudowania Arki. Mimo początkowego sceptycyzmu podejmuje się realizacji powierzonej mu misji.
Rok 50 p.n.e. przynosi przygodę, gdy Juliusz Cezar kieruje się w stronę Brytanii. Królowa Brytów, Kordelia, wysyła swojego agenta, sir Mentafiksa, z tajną misją odnalezienia galijskiej wioski, która odważnie stawia opór Rzymowi. Tajną bronią mieszkańców wioski są inteligencja i spryt niezawodnego Asteriksa oraz siła jego nieodłącznego kompana, niezbyt rozgarniętego Obeliksa. Magiczna mikstura, która daje nadludzką siłę, ma być kluczem do pokonania Rzymian. Jednakże, wioska staje także w obliczu wyzwania w postaci antypatycznego Skandaliksa, któremu pod opieką Asteriksa i Obeliksa ma stać się prawdziwym Gallem.
Pięcioro szczeniąt nieumyślnie zostaje przetransportowanych na Alaskę. Wkrótce pieski biorą udział w wyścigu zaprzęgów.
Do domu autora piosenek trafiają trzy muzycznie utalentowane wiewiórki. Mężczyzna postanawia pomóc im w karierze.