Stuart Malutki 2 (2002)
Stuart i kot Śnieżek wyruszają do miasta, by uratować kanarka Margalo ze szponów sokoła Falcona.
Stuart i kot Śnieżek wyruszają do miasta, by uratować kanarka Margalo ze szponów sokoła Falcona.
Poniżej przedstawiamy listę filmów podobnych do filmu Stuart Malutki 2.
Garfield opuszcza swój ukochany fotel i wyrusza do miasta, aby odbić Odiego z rąk porywaczy.
Kiedy wiewiórki płyną statkiem, wypadają za burtę i trafiają na bezludną wyspę.
Doktor Emmett Brown wysyła Martyego i Jennifer do roku 2015, by zapobiegli rozpadowi swojej przyszłej rodziny.
Bailey dostaje od swojego ukochanego Ethana nowy cel: ma opiekować się jego wnuczką – CJ. Z biegiem czasu dziewczynka dorasta i wyzwania dla psa stają się coraz większe.
Państwo Malutcy, pragnąc adoptować dziecko, odwiedzają sierociniec. Na miejscu spotykają małą mysz o imieniu Stuart, którą postanawiają zabrać do domu.
Garfield wyrusza wraz z Jonem w podróż do Wielkiej Brytanii, gdzie omyłkowo zostaje wzięty za spadkobiercę ogromnego majątku.
Przez zbieg okoliczności wiewiórki myślą, że Dave chce się ożenić i je porzucić. Wyruszają więc w podróż, by zapobiec oświadczynom.
Świeżo wybrany amerykański kongresmen dostaje od Boga zadanie zbudowania Arki. Mimo początkowego sceptycyzmu podejmuje się realizacji powierzonej mu misji.
Do domu autora piosenek trafiają trzy muzycznie utalentowane wiewiórki. Mężczyzna postanawia pomóc im w karierze.
Kiedy Buddy i jego ukochana zostają niespodziewanie porwani, szansą na ocalenie są ich maluchy.
Dave decyduje, że jego podopieczni powinni zawiesić karierę i pójść do szkoły. Tymczasem zespołowi wyrasta konkurencja w postaci damskiego tria śpiewających wiewiórek.
Niezwykle poruszająca i nakręcona z ogromnym rozmachem historia rodziny, która przeżyła tsunami 2004 roku – jeden z największych kataklizmów naszych czasów. Tajlandia, 2004 rok. Maria (Naomi Watts) i Henry (Ewan McGregor) wraz z trójką synów postanawiają spędzić święta Bożego Narodzenia w samym sercu tropikalnego raju. Przepiękny hotel położony w malowniczym otoczeniu palm, złocistej plaży i błękitnego oceanu wydaje się być gwarancją wymarzonego odpoczynku. Raj jednak zamieni się w prawdziwe piekło. Pewnego dnia, nad ranem, od strony morza dochodzi przerażający huk. Maria, Henry i wszyscy mieszkańcy hotelu zamierają w bezruchu. W chwilę później cała plaża, budynki i znajdujący się na niej ludzie zostają zmieceni przez monstrualną falę tsunami. Woda zabiera wszystkich i wszystko. Wszystko… z wyjątkiem nadziei.
W 1985 roku dr Emmett Brown buduje wehikuł czasu. Jego przyjaciel Marty McFly przenosi się w lata 50. i niechcący przeszkadza w poznaniu się swoim rodzicom.
Najlepszym przyjacielem człowieka jest pies, to fakt. A kto jest najlepszym przyjacielem psa? Bailey, czworonożny bohater tej opowieści nie ma wątpliwości: jego psie życie ma sens tylko u boku pewnego chłopca o imieniu Ethan (K.J. Apa). Gdy obaj są szczeniakami, wszystko sprowadza się do zabawy. Gdy dorastają, Ethan zamiast za piłką ugania się za dziewczynami, czasem wdaje się w bójkę – wtedy trzeba gryźć wroga w kostkę, a gdy zbije szybę sąsiadów, ktoś musi wziąć winę na siebie. Bailey jest więc szczęśliwy, bo jak każdy pies chce czuć się w życiu potrzebny. Nadchodzi jednak moment, w którym drogi przyjaciół się rozchodzą, a życie Ethana przestaje rozpieszczać. Wtedy Bailey musi wykazać się nad-psią siłą, by odnaleźć przyjaciela i podać mu pomocną łapę.
Doktor Brown przenosi się na Dziki Zachód do roku 1885. Po dziewięciu miesiącach zostaje zastrzelony. Na pomoc rusza mu Marty.
Mieszkańcy galijskiej wioski stawiają opór Rzymianom dzięki magicznemu napojowi, który daje im nadludzką siłę. Gdy Cezar porywa druida, na ratunek wyruszają Asterix i Obelix.
Hobbit Bilbo Baggins wyrusza w niebezpieczną podroż, by wraz z czarodziejem Gandalfem i trzynastoma krasnoludami pokonać smoka Smauga.
Will Turner i Elizabeth Swan wyruszają w podróż na kraniec świata, by uratować kapitana Jacka Sparrowa z pułapki Davyego Jonesa.
Dwunastoletni Alan wraz z koleżanką rozpoczyna zabawę w tajemniczą grę Jumanji, która wciąga go do dżungli. Po latach zostaje uwolniony przez dwójkę rodzeństwa, Judy i Petera.
Czworo przyjaciół odkrywa starą grę, która przenosi ich w świat dżungli. Aby powrócić do rzeczywistości, muszą stawić czoło niebezpiecznym przygodom.
Podczas II wojny światowej czwórka rodzeństwa zamieszkuje na wsi w domu ekscentrycznego profesora. Dzieci odkrywają przejście przez szafę do magicznej krainy zwanej Narnią.
Na czas wakacji rodzina zostawia trójkę swoich czworonogich ulubieńców u przyjaciółki. Młody, naiwny szczeniak, stary psi wyga i kotka tęsknią jednak tak bardzo, że postanawiają odnaleźć swoich państwa. Wyruszają w pełną niebezpieczeństw i przygód podróż przez Amerykę.
Gra Jumanji nie pozwala o sobie zapomnieć. Nawet wówczas, gdy, mogłoby się wydawać, jest już całkiem zniszczona. Jeden z byłych graczy podejmuje decyzję, by wkroczyć w jej świat z własnej woli.
Kevin przypadkowo trafia do Nowego Jorku, gdzie spotyka złodziei, którzy chcieli kiedyś obrabować jego dom.
Doktor Dolittle jest lekarzem weterynarii o niezwykłych umiejętnościach - potrafi rozmawiać ze zwierzętami. Wraz z puchatymi i rozgadanymi towarzyszami wyrusza w podróż, której celem jest znalezienie lekarstwa na chorobę królowej Wiktorii.
Rodzeństwo Pevensie wraca do Narnii, aby pomóc księciu Kaspianowi odzyskać tron zagarnięty przez stryja.
Jess i Bill Walkerowie starają się utrzymać silne więzi rodzinne, w miarę jak ich dzieci dorastają, stają się niezależne i coraz bardziej się od nich oddalają. Pewnego dnia dają sobie powróżyć, a po przebudzeniu w najważniejszym dniu życia każdego z nich odkrywają, że zamienili się ciałami. Czy rodzinie Walkerów uda się zjednoczyć, aby starania o awans, przyjęcie do collegeu, podpisanie umowy i kwalifikację do drużyny piłkarskiej zakończyły się sukcesem?
Edmund i Łucja Pevensie powracają do Narnii, lecz tym razem towarzyszy im kuzyn Eustachy. Dzieci spotykają się z Kaspianem, który płynie na poszukiwanie siedmiu zaginionych baronów.
Ida nie czuje się pewnie w nowej klasie. Jej wychowawczyni wie jednak, jak sprawić, żeby dziewczynka poczuła się lepiej w szkolnej ławce. Pomoże w tym trochę magii – Ida zaprzyjaźnia się z lisem, a kompanem jej nieśmiałego kolegi Benniego staje się żółw. Zwierzęta są obdarzone niezwykłymi zdolnościami: mówią ludzkim głosem, wykonują sztuczki i są chętne do zabawy. Tymczasem na szkolnych korytarzach zaczyna dochodzić do tajemniczych kradzieży. Znakiem charakterystycznym ich sprawcy jest duży, żółty uśmiech. Dziewczynka wraz z nowymi kolegami próbuje ustalić, kim jest złodziej. Bez przyjaciół – także tych zwierzęcych – nie rozwiązałaby zagadki, a ustalenie winnego w pojedynkę byłoby czarną magią!
Uzależniony od pracy biznesmen prowadzi bardzo stresujące życie. Pewnego dnia, w wyniku zaskakującego wypadku, zostaje uwięziony… w ciele domowego kota, należącego do jego własnej rodziny. Niezwykła przemiana doprowadzi do serii zdumiewających wydarzeń, a bohater na własnej skórze sprawdzi trafność powiedzenia mówiącego, że… koty mają dziewięć żyć.